A COURSEGARDEN
EGY TANULÁSTÁMOGATÓ
PLATFORM.
A kommunikáció központú blended képzésektől az önálló tanulást támogató automatizált,
önkiszolgáló képzésekig.
training
Talent management
easy to use
molecule
easy create
Video-based learning
micro-learning
Skills
Calification
Cloud Services
Digital learning
Cooperation
blended learning
feedback
LMS
Knowledge
Experience
Hybrid
Flipped learning
Mobile
Company
online exam
Onboarding
Course
againts dropout
EHS
Higher Education
Education Technology
E-learning
Adaptive learning
Vállalatoknak
Oktatási
szervezeteknek
Egyéni
képzőknek
VÁLASSZ STRATÉGIÁT!
Válaszd a legmegfelelőbb oktatásszervezési és elsajátítási stratégiát, a jelenléti képzésektől a teljesen automatizált online képzésekig.
AUTOMATIZÁLT ONLINE
LINEÁRIS
TANULÁS
Adott sorrendben történik az elsajátítás, a részteljesítéseknek megfelelően, adaptívan nyílnak meg az új tartalmak. Támogatja az egyéni haladási ütemet, a résztvevők akár eltérő időpontokban is csatlakozhatnak a képzéshez.
RÖGZÍTETT FÁZISÚ
TANULÁS
A tanulók időben együtt, az előzetesen meghatározott ütemtervnek megfelelően haladnak. Csoportos, egy szintre hozó (nivelláló) jellegű oktatási helyzeteket támogat, ahol világosan láthatók a lemaradók.
TUDÁSHÁLÓ ALAPÚ,
ADAPTÍV TANULÁS
A személyre szabott, egyéni tanulási út választását, szabad tartalombejárást támogató lehetőség. A tanulók önállóan haladnak, döntenek a haladás üteméről és a tartalom bejárásáról. A hálószerűen összekötött tartalmak - tudáselemek -, és a tanuló előzetes teljesítései, felkészültségei alapján, ajánlási rendszer segíti a döntéseiket.
JELENLÉTI ÉS ONLINE
A jelenléti és az online tanulás egyidejűleg történik, kiaknázva mindkét oktatási forma módszertani előnyeit. Rugalmasságot biztosít a tanulónak, időt takarít meg, így több idő fordítható a fontos témákra. Javítja a motivációt, a képzés eredményességét.
FLIPPED
LEARNING
A tanulók először otthon, egyénileg dolgozzák fel az online bevezető anyagot. A személyes találkozás során feladatokat, problémákat oldanak meg, vitákat folytatnak. Egyre nagyobb teret hódít, nemcsak a hagyományos oktatás, hanem a vállalati képzések világában is.
BPL - PROJEKT
ALAPÚ OKTATÁS
A tanulók közösen oldanak meg problémákat, amiben a közvetlen interakciók mellett, az online eszköz- rendszert is használják. Olyan
eszközöket kínálunk, melyek támogatják a közös problémafeltárást, az információk rendszerezését és a kreatív együttműködést.
JELENLÉTI OKTATÁS
ONLINE TÁMOGATÁSA
A jelenléti képzésekhez kapcsolódva szervezési és lebonyolítási támogatást biztosít a tartalmak megosztásában, informálásban, jelenlét nyilvántartásban, személyhez kötött értékelések megosztásában, csoportos döntésekben.
TANULÁSI ÉLMÉNY, MOTIVÁCIÓ
Célunk a motiváció folyamatos fenntartása, a tanulás eredményességének emelése és a lemorzsolódás csökkentése.
FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY
A könnyen használható felületek, a bárki által egyszerűen létrehozható interaktív, minőségi tartalmak, gyakorló tesztfeladatok emelik a
felhasználói élményt. Egyéni, adaptív tanulási utak segítik a hatékonyságot és a motiváció fenntartását.
INTELLIGENS FUNKCIÓK
Az aktivitás, előrehaladás, tesztek és a feladatok eredményei alkotják a rendszer adatalapú tudásbázisát, melyre az intelligens funkciók
támaszkodnak. Aktív védelem a lemorzsolódás csökkentésére, a helyzet felismerésétől az aktív beavatkozá- sig támogatjuk a képzőket.
TARTALOM FEJLESZTÉS
A tananyag használói által adott értékelések és a konkrét tananyagrészhez kapcsolódó szöveges visszajelzések segítik a tartalom továbbfejlesztését.
Egyszerű létrehozni, használni és újra hasznosítani a tartalmakat.
Információkkal segítjük megelőzni a lemorzsolódást, a tartalom tovább- fejlesztését.
Különböző oktatásszervezési és elsajátítási stratégiák támogatása.
TARTALOM
TANULÁSI
FOLYAMAT
VISSZAJELZÉS
INFORMÁL, KERES
A résztvevők üzenetekben értesülnek a változásokról, teendőkről, a határidők pedig automatikusan bekerülhetnek a Google vagy Outlook naptárába. Fejlett tartalomkereső rend- szer támogatja a felhasználókat, hogy egyszerűen és gyorsan elérjék a tartalmakat.
EGYSZERŰ KÉPZÉS
INDÍTÁS
A korábban kialakított képzési színterek egyszerűen újrafelhasználhatók, így egy új képzés indítása csak néhány mozdulat.
SZÍNTEREKBE RENDEZVE
A képzéseket, kurzusokat, tanfolyamokat, projektfeladatokat színterekbe szervezzük. A résztvevők meghívással, vagy még egyszerűbben - a meglévő nyilvántartások alapján - automatikusan kapcsolódhatnak a színterekhez. A résztvevők aktivitásának, előrehaladásának monitorozása, eredményeinek összesítője segít a tutorálásban, a lemorzsolódás csökkentésében.
KÖZÖS TARTALOM-
FEJLESZTÉS
A belső oktatók vagy külső tananyagfejlesztők közösen is fejleszthetnek teszteket, tana- nyagokat színterekben. A tananyagfejlesztés minőségbiztosítási támogatással is kiegészíthető. Az elkészült tartalmak naprakészen tarthatók és egyszerűen megoszthatók minden oktatóval.
INFORMÁL, KERES
A résztvevők üzenetekben értesülnek a változásokról, teendőkről pedig a határidők automatikusan bekerülhetnek a google vagy outlook naptárjába. Fejlett tartalomkereső rendszer támogatja a felhaszná-lókat, hogy egyszerűen és gyorsan elérjék a tartalmakat.
RENDEZD BE A TANULÁS TEREIT!
Olyan eszközöket kínálunk, melyek segítségével percek alatt berendezheti és testre szabhatja a tanulási teret. A már meglévő tartalmak egyszerűen újra és újra felhasznál- hatók, ezzel jelentősen lerövidítve egy új képzés indításának előkészületeit.
ESZKÖZÖK
FELADAT
Alkalmas beadandó feladat létrehozására a megoldások feltöltésére, formai és terjedelembeli értékelésre. Az értékelés folyamatában a beadott anyag átdolgozásra, fejlesztésre, indoklással visszaadható. Az értékelési skála tetszőlegesen kialakítható.
TANANYAG
Egyszerűen készíthetők és megoszthatók, rendezett, egységes megjelenésű, izgalmas tananyagok. Powerpoint, Word import segíti a tartalom felépítését. Videókkal és interaktív elemekkel gazdagítható a mobil eszközökön is jól tanulható tartalom.
TESZT
Vizsga, vagy gyakorlóteszt készítés során 16 féle kérdéstípusból választva, színes és érdekes tudáspróba komponálható. Véletlen blokkal, kérdések keverésével, kérdésbank használatával összetett használati módok is elérhetők. Értékeléssel, részletes statisztikákkal a mérés eredménye könnyen visszacsatolható a pedagógiai munkába.
SZÓBELI ONLINE VIZSGA
A szóbeli vizsgáztatás támogatására gazdag eszköztár áll rendelkezésre: vizsgaidőpontok kiírása, vizsgarend kialakítása, online vizsgáztatás videóval, tétel kiadása vagy "húzása", jegyzőkönyv rögzítése.
JELENLÉTI ALKALOM
Jelenléti, hibrid és online alkalmak megszervezésére, lebonyolítására alkalmas. Online eszközök használata, jelenlét rögzítése, kapcsolódó dokumentum megosztása is lehetséges. Kiemelkedő lehetőség a rendszeren belül elérhető, kiváló minőségű, rögzíthető és visszanézhető SlideCast közvetítés.
TEENDŐ-LISTA
Projektfeladatokban teendőlista hozható létre. A teendőkhöz megnevezhetők a felelősök, beál- líthatók határidők, jelölhető a teljesítettség. Az eredmények közös kimutatásban láthatók.
KÉRDŐÍV
A kérdőív eszköz - gyorsan összeállítható kérdőívvel, akár anonim kitöltési lehetőséggel - lehetőséget ad felmérések végrehajtására, a minőségbiztosítási feladatok támogatására.
PUBLISHER
A tananyagok fejlesztésé akár több szerző közösen is elvégezheti. Támogatja a lektorálást, a jóváhagyott tananyagot egy választott színtérbe publikálhatjuk. A tananyag a módosítását és lektori jóváhagyását követően automatikusan frissül.
TÁBLÁZAT
A projektfeladatokban használható eszköz adatgyűjtéshez, információmegosztáshoz adatlap készítésének egyszerű lehetőségével. A megosztás és a kitöltés jogosultságokkal szabályozható.
MAPPA
Fájlok, bibliográfiai leírások, tesztkérdések, tananyagok tárolására és megosztására alkalmas. A képzés résztvevőinek feltöltési jog is adható.
FÁJL
A színtérben megteremti a fájlok feltöltésének és letöltésének lehetőségét. Bizonyos fájltípusok (jpg, pdf, mp3, mp4, docx, pptx) esetén előnézetet és beágyazott lejátszást biztosít a felület.
SZAVAZÁS
A szavazás eszközzel a közösség gyors döntéseket hozhat. Beállíhatók a választható opciók, a szavazat változtatásának lehetősége, az eredmény közzététele, és a határidő.
ÖTLETDOBOZ
A résztvevők körében ötletek, javaslatok gyűjthetők. Ugyanezek a résztvevők a listát később priorizálhatják, értékelhetik. Határidők szabhatók a gyűjtésre és az értékelésre.
FÓRUM
A résztvevők vagy résztvevői csoportok egy témában fórumozhatnak fájlfeltöltési lehetőséggel moderátori kontroll mellett.
LINK
Megjeleníti a külső források linkjét a szintérben, a videó stream tartalmakat (pl. YouTube, TED) pedig beágyazva jeleníti meg.
GYIK
A kérdés-válasz lista formában összeállított tartalom jól informálja a résztvevőket.
TANANYAG
Egyszerűen létrehozható impozáns tartalmak, melyek hozzájárulnak a tanulási élmény emeléséhez. Optimalizált megjelenítője minden kijelző méretet támogat. A tananyag méri az oldalankénti használatot, és visszajelzést ad a tananyag szerzőjének.
A tananyagok egyszerűen újra és újra felhasználhatók, megoszthatók. Védi a tartalmat,
a tananyag nem tölthető le.
LÉTREHOZÁS
A tananyag fejezeteit egyszerűen alakíthatjuk ki részek hozzáadásával, vagy importál- hatjuk meglévő Word, PowerPoint vagy képfájlokból.
A tananyag oldalakhoz narráció rögzíthető vagy feltölthető.
VISSZAJELZÉS
A tananyag minden oldalára tanulási idő becslést ad. Méri a tananyagban, tananyag oldalakon töltött időt összesen és tanulón- ként. A tanulók több szempontból értékelhetik a tananyagot, és konkrét tananyagrészhez adhatnak szöveges visszajelzést.
TANANYAG ELEMEK
egyszerű videó (streaming)
videó + tesztkérdés
videó + prezentáció
beágyazott videók
HotSpot kép
önellenőrző kérdések
asszociációs kártyák
oldal narráció
kép, képgaléria
szövegfeltárás
belső linkek
matematikai képletek
letölthető anyagok
külső linkek
TESZT
A résztvevők tanulását segítő és tudásszintjük mérését szolgáló eszköz. A hagyományos, egydimenziós teszteken túl alkalmas témánkénti (többdimenziós) kiértékelésre és nagy szórású tudásszintmérés céljából adaptív tesztelésre.
LÉTREHOZÁS
A tesztek egyszerűen összeállíthatók és 16 féle kérdéstípusból választhatunk. A korábban kidolgozott tesztekből vagy kérdésbankokból a kérdések újra hasznosíthatók.
KITÖLTÉS SZABÁLYOZÁSA
Kérdések megjelenítése véletlen sorrend- ben is lehetséges, véletlen blokkokba szervezhetők. Megadható a teszt teljes kitöltési ideje és a kérdésenkénti kitöltési idő is. Szabályozható a kérdések közötti előre- és visszalapozhatóság. Korlátozható a kitöltés helyszíne (IP címre) és beállítható indító jelszó is. A kitöltést követően részletes statisztikát kapunk résztvevőnként és kérdésenként. Láthatjuk, hogy mennyi időt töltöttek egy- egy kérdés megválaszolásával, és milyen eredményt értek el. Kontrollálhatjuk továbbá a teszt strukturális koherenciáját (Cronbach alpha).
16 KÉRDÉSTÍPUS
egyszerű választás többszörös választás vaktérkép
StopOnTime videó kategorizálás
csoportosítás
párosítás
sorbarendezés
szövegkiegészítés számjegyes
igaz/hamis választás
rövid szöveges
összetett
reláció analízis
esszé
fájlfeltöltés
ONLINE, HIBRID, JELENLÉTI ALKALOM
A jelenléti, hibrid vagy online órák, előadások, konzultációk megszervezésének és lebonyolításának eszköze. Az időpontot naptárba rögzíti, értesítést küld, jelenlétet dokumentál. Hozzáférhetővé teszi a kapcsolódó dokumentumokat.
COURSEGARDEN HIBRID ELŐADÁS
A résztvevők egy része a helyszínen hallgatja az előadást, másik része távolról online, vagy csak később, felvételről. Lehetővé teszi az előadás közvetítését valós időben akár egy notebookról is. A közvetítésbe, – amely diasort, az előadó hangját és interaktív elemeket tartalmazhat – akár több száz vagy ezer résztvevő kapcsolódhat be egy időben online. Ily módon minden előadóterem "stúdióvá" válik. A kiváló hang- és képminőségben rögzített felvétel rendkívül kevés tárhelyet igényel.
INTERAKTÍV ELEMEK
Az egyes diák közé kérdéseket rögzíthetünk, amikre a résztvevők az óra alatt élőben válaszolhatnak.
Beszúrhatunk olyan diát, melynek segítségével a résztvevők által megadott szavakból szófelhő alakul ki.
Az élő közvetítés közben bármikor ad-hoc eldöntendő kérdést tehetünk fel, melyre a résztvevők élőben válaszolnak pl.: "Eddig érthető, folytathatjuk?".
A résztvevők bármikor kérdést tehetnek fel az előadáshoz tartozó csevegésben, amire azonnal, vagy az előadás végén válaszolhat az előadó.
ONLINE MEETING-RENDSZEREK
A jelenléti alkalom támogatja külső online meeting rendszerek (Teams, Zoom, GoogleMeet) használatát is. Ebben az esetben megadható a csatlakozási link, melynek használatakor a jelenlétet automatikusan rögzíti a rendszer.