MODULO

ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS EGYSZERŰEN

A MODULO EGY ÁLTALÁNOS CÉLÚ FOLYAMATTÁMOGATÓ KERETRENDSZER, MELY RUGALMASAN LEKÉPEZI AZ ÜZLETI FOLYAMATOKAT, ÖSSZEGYŰJTI A SZÜKSÉGES ADATOKAT, VEZÉRLI A FOLYAMAT LEFUTÁSÁNAK LÉPÉSEIT.

A Modulo alkalmas sokszereplős döntési és engedélyezési folyamatok felépítésére. A résztvevők munkáját döntés támogatás, automatizált feldolgozás segíti. Az adatok értékelésével a Modulo képet ad a szervezeten belüli folyamatok szerkezetéről, volumenéről, ezzel támogatja a folyamatok javítását, újraszervezését. A Modulo segítségével anonim felmérések lebonyolítása is lehetséges.

MIRE

 
E-ÜGYINTÉZÉS

Nagyszámú ügyfelet érintő vagy gyakran ismétlődő, gyors lefutású ügyintézések eszköze. A  MODULO  tartalmaz  minden funkciót, melyekkel leírhatók a folyamatok, létrehozhatók a folyamatokhoz  kapcsolódó  űrlapok.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A MODULO közvetlenül segíti a telefonos és személyes  ügyfélszolgálati  munkát,  az időpontfoglalások  kezelésével,  napokra lebontott ügyintézési  naptárral,  ügyféltájékoztatással  és ügyfélhívó  rendszer integrálásával. 

E-ÜGYKÖVETÉS

A MODULO alkalmas időben elhúzódó, akár több évig  tartó  folyamatok  kezelésére, követésére. Az események, akár több különböző űrlapon rögzíthetők. 

PIACKUTATÁS, KÉRDŐÍVES FELMÉRÉS

A  MODULO  űrlapjai  egyszerű  és  olcsó lehetőséget kínálnak meglévő vagy leendő ügyfelek, kollégák megszólítására termékekről, szolgáltatásokról. A  MODULO-ban  egyszerűen készíthetők anonim kérdőívek is. 

A MODULO A RENDSZEREK ÜGYFÉLKAPUJA

A MODULO az ügyfél által kitöltött űrlap tartalmát automatikusan továbbítja egy vagy akár több szakrendszer felé és a folyamat eredményéről tájékoztatja az ügyfelet. 

MIBEN SEGÍT

 
megrendelések
belső ügyviteli
folyamatok
adatgyűjtés,
adatszolgáltatás
kapcsolattartás a
beszállítókkal, üzleti partnerekkel, ügyfelekkel
panaszkezelés,
terméktámogatás
beadványok, kérvények és
engedélyezési folyamatok
anonim kérdőívek
szakértői, kutatási
munkafolyamatok
AZ ÉRDEMI DÖNTÉSEKRE KONCENTRÁLÓ
ÜGYVITEL ALAPJA A JÓL MEGSZERVEZETT
ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS

Az érdemi döntésekre koncentráló ügyvitel alapja a jól megszervezett elektronikus ügyintézés, mely biztosítja az ügyfelek bizalmát, kényelmét, növeli a szervezet hatékonyságát, megbízhatóságát. Részletes adatokat szolgáltat a folyamatok szerkezetéről, volumenéről, ezzel hozzájárul azok javításához vagy újraszervezéséhez.

HOGYAN

INNOVATÍV MEGOLDÁSOK

OKOS ŰRLAPOK

A vizuális űrlaptervezővel egyszerűen készíthetők bonyolult űrlapok. Az űrlapok oldalakra bonthatók, a különféle típusú adatmezők kötelezővé tehetők és ellenőrizhetők, köztük tartalmi összefüggések hozhatók létre és csoportokba szervezhetők. 

AUTOMATIKUS IKTATÁS

A MODULO a szervezet által használt elektronikus iktatási rendszerből iktatószámot kérhet minden, elektronikusan beadott ügyhöz. Amennyiben szükséges, a folyamat meghatározott pontjain információkat adhat vissza az iktatási rendszernek.

VIRTUÁLIS SZAKÉRTŐ

Olyan előrejelzési, illetve döntéselőkészítési funkciókat integráltunk a rendszerbe, melyek az elérhető korábbi információkat felhasználva passzív, vagy aktív módon támogatják a felhasználót. 

 
FOLYAMATLEÍRÁS,
FELDOLGOZÁS

A MODULO-ban a feldolgozási folyamatot tetszőleges számú lépésre bonthatjuk, külső rendszerből adatokat kérhetünk, rész és véghatáridőket adhatunk, általunk megadott pontokon értesítéseket küldhetünk. 

KÉSZÍTHETÜNK KIMUTATÁSOKAT A
RENDSZER ÉS A FOLYAMATOK MŰKÖDÉSÉRŐL,
A MUNKATÁRSAK TELJESÍTMÉNYÉRŐL.

KINEK

A MODULO ÁTLÁTHATÓ,

HATÉKONY ÉS SZABAD.

 

A MODULO használatával megkönnyíthető a döntéshozatal. A korábbi, hasonló döntések adatait felhasználó, precedens-alapú, matematikai és statisztikai módszertani támogatással működő Virtuális szakértők „képezhetők ki” a döntéshozók támogatására.

ÁTLÁTHATÓ

A MODULO rendszerben minden tevékenységnek, eseménynek nyoma marad. A különböző ügyek állapota bármely időpontban lekérdezhető. Az adatok elemzése láthatóvá teszi az adminisztrációs folyamat szűk keresztmetszeteit, a fejlesztendő területeket. Minden munkatárs folyamatos visszajelzést kap munkájáról, az elintézendő ügyekről, a rendelkezésre álló időről. Az ügyfelek megtekinthetik beadványaik feldolgozási állapotát, folyamatát és annak eredményét.

HATÉKONY

Az ügyviteli folyamatokban szükségessé váló változások egyszerűen, fejlesztés nélkül átvezethetők. A folyamatok és űrlapok verziókezelése megőrzi a múltat és alkalmazkodik a jelenhez. A folyamat során az adatellenőrzések és a már korábban rögzített adatok használata megakadályozza a hibás adatkitöltést, így a munkatársak az érdemi  döntés-előkészítéssel, döntésekkel foglalkozhatnak.

A MODULO egyszerűen leképezi a szervezet bonyolult üzleti, ügyviteli folyamatait. Rugalmasan alkalmazkodik a folyamatosan változó viszonyokhoz.

 

Egyszerűen és gyorsan bevezethető, nincs szükség hosszú és kockázatos egyedi fejlesztésekre. Skálázható és robusztus, az üzleti igényeknek megfelelően rugalmasan kiterjeszthető, nagy terhelési referenciával rendelkező megoldás.

SZABAD

A MODULO keretrendszer a szervezet igényeinek megfelelően támogatja az üzleti folyamatokat, és rugalmasan követi a változásokat. A beépített folyamat- és űrlapszerkesztő, a regisztrációs és értesítési rendszer, a folyamatok végrehajtásához szükséges eszközök, a jogosultságok kezelése, a jelentések, riportok lekérdezése, a folyamatok végrehajtása a MODULO folyamattámogató keretrendszer eszközeivel valósítható meg.

Minden oldalon megjelenő adatot és képet a szerzői jog védi. Ezek bármilyen további felhasználása, tükrözése tilos. Esetleges visszaélés büntethető. Minden jog – fordításokra is – fenntartva.

© 2020 DEXTER

7622 Pécs, Vargha Damján u. 4.

Telefon: +36 72 514 660

1095 Budapest, Ipar utca 5. V. em.

Telefon/Fax: +36 1 203 3165

 

E-mail: info@dexter.hu