FOLYAMATTÁMOGATÁS
EGYSZERŰEN
MODULO
FOLYAMATTÁMOGATÁS EGYSZERŰEN
A MODULO EGY FOLYAMATTÁMOGATÓ KERETRENDSZER, AMELY RUGALMASAN LEKÉPEZI AZ ÜZLETI FOLYAMATOKAT, ÖSSZEGYŰJTI A SZÜKSÉGES ADATOKAT, VEZÉRLI A FOLYAMAT LEFUTÁSÁNAK LÉPÉSEIT.
megrendelések
belső ügyviteli
folyamatok
adatgyűjtés,
adatszolgáltatás
kapcsolattartás a
beszállítókkal, üzleti partnerekkel, ügyfelekkel
panaszkezelés,
terméktámogatás
beadványok, kérvények és
engedélyezési folyamatok
anonim kérdőívek
szakértői, kutatási
munkafolyamatok
VEZETŐI INFORMÁCIÓK
Vezetői Információt biztosít a folyamatokról, elakadásokról, szűk keresztmetszetekről.
JAVÍTÁS ÉS ÚJRASZERVEZÉS
Alkalmazkodik a folyamatosan változó környezethez, támogatja a folyamatok javítását, újraszervezését.
GYORSABB MUNKAVÉGZÉS
Automatizált feldolgozással és döntéstámogatással gyorsítja, segíti a munkatársak munkáját.
ÜGYFÉLELÉGEDETTSÉG
Személyes ügyfélportállal támogatja az ügyfelek kiszolgálását hozzájárul az ügyfélelégedettséghez.
EGYSZERŰ, GYORS BEVEZETÉS
Egyszerű és gyors bevezetés, nincs szükség hosszú és kockázatos egyedi fejlesztésekre.
SKÁLÁZHATÓ, INTEGRÁLHATÓ
Az üzleti igényeknek megfelelően skálázható és integrálható.
10 ÉV TAPASZTALAT
AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, GAZDÁLKODÁS, ÜGYVITEL ÉS KÉRDŐÍVES KUTATÁSOK TERÜLETÉN.
01
MIÉRT A
MODULO?
A MODULO ÁTLÁTHATÓ,
HATÉKONY ÉS ALKALMAZKODÓ.
ÁTLÁTHATÓ
A MODULO rendszerben minden tevékenységnek, eseménynek nyoma marad. A különböző ügyek állapota bármely időpontban lekérdezhető. Minden munkatárs folyamatos visszajelzést kap munkájáról, az elintézendő ügyekről, a rendelkezésre álló időről. Az ügyfelek megtekinthetik ügyintézéseik feldolgozási állapotát, folyamatát és annak eredményét.
HATÉKONY
A MODULO használatával megkönnyíthető a döntéshozatal. Az ügyintézés során az adatellenőrzések és a már korábban rögzített adatok használata megakadályozza a hibás adatkitöltést, így a munkatársak az érdemi döntés-előkészítéssel, döntésekkel foglalkozhatnak. A korábbi, hasonló döntések adatait felhasználó, precedens-alapú, statisztikai módszertani támogatással működő Virtuális szakértők „képezhetők ki” a döntéshozók támogatására. Az ügyviteli folyamatokban bekövetkező változások egyszerűen leképezhetők a rendszerben, a verziókezelés pedig megőrzi a múltat és alkalmazkodik a jelenhez.
ALKALMAZKODÓ
A MODULO keretrendszer a szervezet igényeinek megfelelően támogatja az üzleti folyamatokat és követi a változásokat. A beépített folyamat- és űrlapszerkesztő, a regisztrációs és értesítési rendszer, a folyamatok végrehajtásához szükséges eszközök, a jogosultságok kezelése, a jelentések, riportok lekérdezése, a folyamatok végrehajtása a MODULO folyamattámogató keretrendszer saját eszközeivel valósítható meg.
02
ALKALMAS
E-ÜGYINTÉZÉS
A MODULO a nagyszámú ügyfelet érintő vagy gyakran ismétlődő, gyors lefutású ügyintézések eszköze.
Tartalmaz minden funkciót, melyekkel leírhatók a folyamatok, létrehozhatók a folyamatokhoz kapcsolódó űrlapok. A folyamatokba tetszőleges ellenőrzés építhető, így az elektronikus ügyintézések szabályozott keretek között valósulnak meg. Az ügyfelek ezután a MODULO keretrendszerben létrehozott űrlapokkal intézhetik ügyeiket.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A MODULO közvetlenül segíti az ügyfélszolgálati munkát.
A különböző csatornákon (személyes, telefon, e-mail, postai) érkező megkeresések ugyanabba a folyamatkezelő rendszerbe érkeznek. Emellett időpontfoglalások kezelésével, napokra lebontott ügyintézési naptárral, ügyfél-tájékoztatással és ügyfélhívó rendszer integrálásának lehetőségével rendelkezik. Az ügyintézők számára minden szükséges információ egy irányítópulton jelenik meg az ügyfélről és a kapcsolódó ügyről.
Az ügyintéző az ügyfél nevében indíthat elektronikus ügyintézést, az ügyintézésről feljegyzést készíthet, az ügyfél számára nyitott az értékelés lehetősége. Az ügyintézésre fordított idő is rögzítésre kerül.
E-ÜGYKÖVETÉS
A MODULO alkalmas időben elhúzódó, akár több évig tartó folyamatok kezelésére, követésére.
A folyamathoz kapcsolódó események több, egymással összefüggő űrlapokon rögzíthetők. A rendszer az események közötti kapcsolatok ábrázolásával, az egyes események adatainak különböző szempontok szerinti összegzésével, a feladatok nyilvántartásával és hozzájuk kapcsolódó értesítésekkel támogatja a hosszú kifutású folyamatok ügykövetését.
INTEGRÁCIÓ - A SZAKRENDSZEREK ÜGYFÉLKAPUJA
A szakrendszereket nem szükséges kinyitni az ügyfelek felé.
A MODULO a folyamatokhoz szükséges adatokat a szakrendszerekből olvassa ki, és a folyamat során keletkező adatokat automatikusan továbbítja a háttérben lévő szakrendszer felé. A folyamat eredményéről tájékoztatja az ügyfelet. A megoldás előnye, hogy az ügyfél egyetlen, általa ismert felülettel találkozik, nem szükséges minden rendszerhez külön ügyfélhozzáférést fejleszteni, fenntartani.
PIACKUTATÁS, KÉRDŐÍVES FELMÉRÉS
A MODULO-ban egyszerűen készíthetők és lebonyolíthatók anonim kérdőíves kutatások.
A MODULO űrlapjai egyszerű és olcsó lehetőséget kínál piackutatásra, elégedettségmérésre, meglévő vagy leendő ügyfelek, kollégák megszólítására.
A kérdéssorhoz csak azok férhetnek hozzá, akik megkapták az okos linket tartalmazó elektronikus meghívót. A kitöltött kérdőívek adatai exportálhatók, és statisztikai programokkal elemezhetők.
03
INNOVATÍV MEGOLDÁSOK
OKOS ŰRLAPOK
A vizuális űrlaptervezővel egyszerűen készíthetők bonyolult űrlapok. Az űrlapok oldalakra bonthatók, a különféle típusú adatmezők kötelezővé tehetők és ellenőrizhetők, köztük tartalmi összefüggések hozhatók létre és csoportokba szervezhetők.
Az adatmezők megjelenítése a feldolgozási állapothoz vagy felhasználóhoz kapcsolódóan szabályozható. A készletek előre megadhatók vagy külső rendszerekből online töltődnek. Minden mezőhöz leírás és magyarázat készíthető. Többnyelvű űrlapok létrehozásának sincs akadálya.
FOLYAMATLEÍRÁS, FELDOLGOZÁS
A MODULO-ban a feldolgozási folyamatot tetszőleges számú lépésre bonthatjuk, szakrendszerből adatokat kérhetünk, rész és véghatáridőket adhatunk, általunk megadott pontokon értesítéseket küldhetünk.
A beépíthető, automatikusan lefutó feldolgozási szabályokkal kiszűrhetők a kitöltési hibák. Az ügyfél által korábban megadott vagy más rendszerekben tárolt adatmezők értékei automatikusan előhívhatók, így egyszerűen, akár ügyintézői beavatkozás nélkül is ellenőrizhető az ügyfél által kitöltött mezők helyessége. A feldolgozási szabályok lehetőséget nyújtanak elágazások beépítésére is, így a beadvány életútja többféleképpen alakulhat.
A folyamat tetszőleges pontján HTML, PDF, XLSX, DOCX, TXT formátumú dokumentumok generálhatók.
AUTOMATIKUS IKTATÁS
A MODULO – igény esetén – a szervezet által használt elektronikus iktatási rendszerből iktatószámot kérhet minden, rendszerben indított folyamathoz. Amennyiben szükséges, a feldolgozás meghatározott pontjain információkat adhat vissza az iktatási rendszernek.
DÍJFIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL, ELEKTRONIKUS SZÁMLA
Amennyiben egy folyamat része valamilyen díj befizetése, úgy azt az ügyfél a folyamatba integrálva, azonnal teljesítheti bankkártyájával. Amennyiben a befizetésről elektronikus számla készül, az ügyfél azt a MODULO rendszerből töltheti le.
VEZETŐI INFORMÁCIÓK, DÖNTÉSTÁMOGATÁS
A MODULO részeként elérhető egy szabadon szerkeszthető lekérdező modul, mely az adatokra és folyamatokra vonatkozóan részletes információkat szolgáltat. Készíthetünk kimutatásokat a rendszer és a folyamatok működéséről, a munkatársak teljesítményéről, felderíthetők a folyamatok szűk keresztmetszetei, a működési hiányosságok.
HITELESSÉG, HITELESÍTÉS, ELEKTRONIKUS ALÁÍRÁS
A MODULO szükség szerint digitális tanúsítvánnyal és időbélyeggel gondoskodik a rendszerben keletkezett dokumentumok adattartalmának hitelességéről. Az így előállított dokumentumok védve vannak az illetéktelen módosításoktól. A rendszerhez integrált aláírópad segítségével a keletkező dokumentumok elektronikusan aláírhatók.
VIRTUÁLIS SZAKÉRTŐ
Olyan előrejelzési, illetve döntés-előkészítési funkciókat integráltunk a rendszerbe, melyek az elérhető korábbi információkat felhasználva passzív, vagy aktív módon támogatják a felhasználót.
A passzív támogatás során a rendszer előrejelzést ad egy folyamat várható időigényéről, vagy annak várható kimeneteléről. Az aktív támogatás során pedig a rendszer a korábbi döntéseket bemutatja, illetve döntési javaslatot fogalmaz meg az adott helyzetben.
ÜGYFÉL-TÁJÉKOZTATÁS
Minden ügyintézés nyomon követhető, és pontosan szabályozható, hogy a folyamat egyes fázisaiban milyen információk legyenek láthatók. Az ügyfelek tájékoztatást kaphatnak a várható feldolgozási és döntési időről. A döntési folyamatban az ügyintéző tájékoztatást küldhet az ügyfélnek, aki válaszolhat az ügyintéző üzenetére. Automatikus e-mail üzenetek segítik az ügyfelek informálását.
FELLEBEZÉS,
A fellebbezés, reklamáció lehetővé tétele az ügyintézés szerves része. A fellebbezés az eredeti ügyintézéssel együtt értelmezhető, annak döntését, végeredményét módosítja. Lehetőség van arra, hogy fellebbezést ne csak ügyfél indítson, hanem a folyamat feldolgozásában közreműködő valamely ügyintéző, döntéshozó is.
TÖMEGES ÉS ÜTEMEZETT
FELDOLGOZÁS
Szükség esetén bizonyos műveletek egyszerre, több ügyintézésen elvégezhetők (például javaslattétel, határozatok kinyomtatása, vagy értesítés küldése.) A tömeges feldolgozással jelentősen csökkenthető a feldolgozási idő, különösen akkor, ha nagy tömegben érkeznek be azonos típusú igények. Az ütemezők segítségével előre meghatározott időpontban indíthatók el automatikus műveletek, mint például adatok átvétele külső rendszerből, automatikus határozat generálás, napi aktivitás riport előállítás.
NEMZETKÖZI KAPCSOLAT,
TETSZŐLEGES NYELVEN
A MODULO tetszőleges nyelven elérhető. A keretrendszer nyelvétől függetlenül minden folyamat, űrlap több nyelven is elérhetővé tehető, szabadon bővíthető.
FELHASZNÁLÓK
AZONOSÍTÁSA
A MODULO illeszkedik a szervezet meglévő informatikai infrastruktúrájában használt felhasználói azonosításhoz. Lehetnek meglévő címtárak (pl.: Active Directory), föderatív authentikáció, de igény esetén a rendszer saját, titkosított törzs-adat és jelszó adatbázisa is rendelkezésre áll.
BIZTONSÁG, JOGOSULTSÁGI
RENDSZER
Akár személyre szabottan, felhasználónként meghatározható, hogy ki, mikor, milyen információkhoz férjen hozzá. A minden adatmódosításra kiterjedő naplózási rendszerrel biztosítható az adatváltozások visszakereshetősége. A kliens és szerver számítógép között minden kommunikáció biztonságos, titkosított csatornán történik.
TECHNOLÓGIA
A MODULO rendszer Microsoft .NET technológiát használ. Telepíthető terheléselosztással irányított, több webkiszolgálót alkalmazó környezetbe is. A rendszert felkészítettük nagy hibatűrésű, skálázható adatbázis rendszeren történő használatra.
04
MEGJELENÉS ÉS HASZNÁLAT
ÜGYFÉLOLDALAK
A Modulo rendszerben különböző belépési pontok - úgynevezett ügyféloldalak - definiálhatók. Minden ügyféloldalhoz, és a belépés után elérhető ügyfélportálhoz, egyedi megjelenés állítható be, emellett meghatározható, hogy kik számára, milyen ügyek intézhetők ott. Az ügyféloldalak időszakosan vagy állandóan elérhetők lehetnek.
REGISZTRÁCIÓ
A Modulo ügyféloldalain regisztrációs felület is bekapcsolható. A regisztrációs folyamat lehet automatikus, vagy akár kézi jóváhagyással működő. A regisztráció során új felhasználó keletkezhet a rendszerben, vagy csak aktiválható egy-egy meglévő - az adminisztrátor által már korábban létrehozott - felhasználói fiók. A regisztráció során megjelenő űrlap paraméterezhető. Lehetőség van a regisztráció során megadott adatok, külső rendszerben (szakrendszerben) történő automatikus validálására. Kötelezővé tehető a felhasználási feltételek elfogadása.
BEJELENTKEZÉS
A Modulo rendszer használatához felhasználónév és jelszó megadásával kell bejelentkezni. Bekapcsolható az új jelszó beállítása felület, ha a felhasználó elfelejtette a jelszavát. Amennyiben a rendszer használatához kötelező elfogadni a felhasználási feltételeket, és azokban változás történik, akkor a bejelentkezés során a megváltozott felhasználási feltételeket el kell fogadnia a felhasználónak. Lehetőség van hírek és egyéb tájékoztatók szerkesztésére és megjelenítésére a bejelentkező oldalon.
MENÜRENDSZER
A Modulo rendszer menüstruktúrája szabadon paraméterezhető. Meghatározható az is, hogy az egyes menüpontok kiválasztásakor milyen tartalmat jelenítsen meg a rendszer. Beállíthatók a bejelentkezett felhasználó tulajdonságai alapján megjelenő menüpontok is, így felhasználók csoportjaihoz tartozó menürendszer alakítható ki. Létrehozhatók továbbá dinamikus - lekérdezésen alapuló - almenük.
KEZDŐLAP ÉS TOVÁBBI TARTALMAK
A tartalmakat megjelenítő oldalak komponensekre bonthatók, az elrendezésük paraméterezhető. A komponensek között kapcsolat alakítható ki, tartalmuk dinamikus - lekérdezésen alapuló - is lehet. Kép, űrlap, diagram, táblázat is megjeleníthető.
SAJÁT ADATOK
MEGTEKINTÉSE ÉS KEZELÉSE
„Fiókom” menüpont alatt testre szabható tartalom hozható létre. Megjeleníthetők a felhasználóval kapcsolatos tetszőleges adatok, melyek akár szakrendszerekből származó, azonnali lekérdezés eredményeként keletkeznek. Elindítható egy adategyeztetési folyamat, amennyiben a megjelenített adatokban változást kíván bejelenti a felhasználó. Természetesen jelszócsere is biztosítható a felhasználók számára. Engedélyezhető a regisztráció megszüntetésére irányuló kérés elindítása, melyhez kapcsolódóan tetszőleges folyamat alakítható ki a Moduloban. A folyamat során elvégezhető a kapcsolódó adatok végleges törlése, vagy anonimizálása, a szervezet igényeinek és szabályainak megfelelően.
ÜGYEK, FOLYAMATOK
INDÍTÁSA
A rendszerben megjeleníthető az elérhető űrlapok listája. Ezen űrlapok kitöltésével tudják a bejelentkezett felhasználók a kívánt folyamatokat elindítani. Időalapú és felhasználófüggő, akár csoportosított megjelenítés is biztosított. Minden űrlaphoz elkészíthető és megtekinthető az űrlapleírás, a GYIK, az előnézet és természetesen a kitöltés is megkezdhető. A kitöltés félbehagyható és piszkozatba menthető, amennyiben a beállított szabályok ezt lehetővé teszik. A piszkozat később ismét előhívható és folytatható a kitöltés.
FELDOLGOZÁS ÉS
TÁJÉKOZÓDÁS
A Modulo rendszer az ügyintézők számára megjeleníti a folyamatban lévő és a befejezett ügyintézéseket. Ügytípusok szerinti, szabadon paraméterezhető listák állíthatók össze, amelyek célja, hogy a munkatársak megtalálják azokat a dokumentumokat, amelyekkel foglalkozniuk szükséges. Minden ügyintézéshez feldolgozási napló is tartozik, mely az ügyintézők számára teljes terjedelemben megtekinthető, ám az ügyfelek számára korlátozható annak tartalma. Az ügyintézéshez feljegyzések is kapcsolhatók. Az ügyfelek is a Modulo rendszeren keresztül tájékozódhatnak az egyes ügyintézéseik állapotáról.
ALÁÍRÓPAD
A Modulo rendszerhez integrált aláírópad segítségével, az ügyintézés során keletkező (PDF) dokumentumok azonnal megtekinthetők és elektronikus aláírással láthatók el. Az eszköz az aláírópadon rögzített kézi aláírásból, digitális tanúsítvány és (opcionálisan) időbélyeg használatával állít elő biztonságos, az eIDAS rendelet szerinti, fokozott biztonságú elektronikus aláírást. Az aláírt dokumentum a Modulo rendszerben kerül tárolásra. Az érintettek, azonosítást követően, megfelelő jogosultság birtokában tekinthetik meg azokat.
JELENTÉSEK
Adminisztrátorok által összeállítható riportok a rendszerben lévő adatok kinyerésére. Excel, HTML, PDF, TXT fájlok előállítására van lehetőség. A jelentések futtatására külön jogosultságok állíthatók be az adminisztrátorok által. Lehetőség van az automatikus, ütemezett végrehajtásra, továbbá az így keletkezett eredmény e-mail mellékleteként történő megküldésére.
SÚGÓ
Minden oldalhoz egyedi súgó tartalom szerkeszthető a rendszerben. A szövegbe képek, táblázatok, valamint dinamikus - lekérdezésen alapuló - tartalmak is beilleszthetők.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Különböző csatornákon (e-mail, telefon, személyes, postai, on-line) érkező megkeresések kezelése egységes felületen lehetséges. A Moduloban lehetőség nyílik telefonközponttal, iktatórendszerrel, ügyfélhívóval történő integrációra. A rendszert felkészítettük az időpontfoglalások kezelésére is, amennyiben személyes ügyfélfogadás valósul meg. Az ügyintézési felületen kialakítható az ügyfél-adatlap, melyen az ügyintézésben érintettről lehet tetszőleges információkat megjeleníteni. Az adatok akár szakrendszerekből történő azonnali lekérdezésekből is származhatnak. Az ügyfélszolgálati felületen az ügyfél nevében lehet ügyeket indítani, űrlapokat kitölteni. Az így elindított folyamatokról az ügyfél a saját felületén tájékozódhat, mintha saját maga kezdeményezte volna az indítást.